söndag 12 juni 2016

Det är på gång


Plötsligt har vi en massa skoj på gång hos oss och jag skulle inte kunna bli mer exited!

- Om en vecka får jag semester!! Det är min allra första riktiga semester. Förra året hade jag fem dagar, inte så mycket att hurra över precis. Men i år har jag hela fyra veckor med betalt ledigt.
- Idag ska vi beställa flygbiljetter till årets sommarresa, Tyskland!! Föst hade vi ju planerna på Norge, men när vi äntligen fick det att passa in för att kunna dra iväg till Tyskland så kommer vi i år att åka dit istället.
- Jag och mamma planerar vinterns resa redan nu. Om vi får någon med oss blir ju bara kul, men om inte så tar vi en favorit i repris och åker iväg ensamma igen. 
- Redan nästa vecka kommer också en överraskning. Mer än så säger jag inte nu. Men ni kommer att få se vad vi haft på gång den senaste tiden. Nästa torsdag eller fredag får vi det, aaaaahhh kan knappt vänta!!


Inga kommentarer: