tisdag 31 maj 2016

Tisdag


Här har det varit tomt på inlägg i flera dagar. Har ingen större ursäkt än att jag helt enkelt inte har suttit framför datorn och därför inte har kunnat blogga.
Vad har jag gjort de senaste dagarna som ni ha missat då? Jag har jobbat, tränat och pysslat på lite i trädgården. 
Jag är ingen person med gröna fingrar, men lite roligt är det ändå att piffa till lite på utsidan måste jag säga.

Idag började jag min morgon med en promenad ute i skogen med Matilda. Hon hade en tid hon skulle passa, så efter 30 minuter fick jag fortsätta på egenhand. 
Under mina promenader lyssnar jag som oftast på poddar. Idag blev det Ted & Kaj. Sen tänkte jag att jag även skulle ta och börja lyssna på den populära och omtalade podden P3 dokumentär. Under nästa promenad kanske? Musik är bra, men tiden går mycket fortare med poddar i lurarna istället. 



Inga kommentarer: