tisdag 31 maj 2016

Piffar till med lite blommor


Jag har äntligen skaffat mig två stycken solstolar, så nu är sommaren mer välkommen än aldrig förr!
Samtidigt som jag hämtade solstolarna så passade jag på att köpa hem lite fler blommor för att piffa upp lite på verandan. Medan jag planterade mina blommor så klippte Conny gräset. Tipptopp!
Aldrig hade jag trott att jag skulle tycka att det är roligt med blommor, men det är det faktiskt. Kanske börjar jag bli vuxen?! Men ännu är det nog bara i krukorna blommorna befinner sig. Någon rabatt har jag inte tagit mig an ännu, och där känner jag mig verkligen lost... Men om inte förr så när jag får semester ska nog rabatterna också fyllas med blommor. 

Ska nu lägga mig ner och testa stolarna en stund med en god glass i handen. 




Inga kommentarer: