onsdag 18 maj 2016

Onsdag


Godmorgon! Denna tjej har avverkat ett nattskifte i natt. Så varför i hela fridens namn gör jag uppe redan kl. 10?? Undrar jag med... Det där med att sova är jag tydligen inte så bra på.

Här är det inte så mycket nytt som har hänt sen igår när jag sist skrev. 
Jag har skaffat ett nytt gymkort, till Hercules denna gång. Har aldrig tidigare haft ett gymkort där, utan endast betalat en engångsavgift när jag tidigare har tränat där. Men jag och Conny gillar att kunna träna tillsammans och han föredrog Hercules framför Gymkampen, så why not? För mig är det ingen större skillnad. Vi testar detta i 3 månader nu då så får vi se. Dessutom så gillar jag lite variation ibland. 


Bilden har inte så mycket med inlägget att göra, men för att inlägget inte ska bli helt utan bild så kan jag ju visa er att det har kommit upp lite på väggarna här nu också. 


Inga kommentarer: