fredag 27 maj 2016

Det är helg gott folk


Jag är ledig idag och fick ta helg redan igår. How nice??!

Jag sitter för tillfället och väntar på att äggen ska koka färdigt så att jag kan börja äta min frukost. Smoothie gjord på kokosmjölk, kvarg, ägg, avokado, spenat, mango och ananas (en salig blandning, men det blev riktigt gott kan jag lova!) och riskakor med ost och ägg. 
När detta lagt sig i magen väntar ett gympass med rumpan i fokus. 

Sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Men vill i alla fall önska er en riktigt bra dag, är verkligen glad över att ni är så många som kikar in och läser (och när ni kommer fram och hälsar!! jag blir alltid lika förvånad och har lite svårt att veta vad jag ska svara ibland, men det är jätte jätte roligt ska ni veta!!)





Inga kommentarer: