torsdag 19 maj 2016

Dagen i snapchat bilder


Med frukost i magen cyklade jag iväg till gymmet för att träffa Matilda. För min del blev det först ett pass för överkroppen och sen körde vi lite crossfit på slutet tillsammans, en partnerwod:

50-40-30-20-10
KB swing
Shoulder to overhead
Sit-ups
Pushups



Väl hemma tog jag det lugnt en stund före jag fick besök av Viktoria. Hon hade med sig en Aloe vera planta till mig. En toppen dag från tidigare trodde man att knappast kunde bli bättre, men det blev den! Vi jobbar ju med Aloe vera produkter och jag verkligen älskar denna superplanta!



Mot kvällen tog jag fram penseln och bestämde mig för att måla om i farstun. Hoppeligen är den nu klar efter två varv, men har jag otur så behövs ännu ett tredje (det riktiga resultatet får jag se imorgon när allt har torkat helt, men hoppeligen ska det vara bra..) 
Från mörkrosa/röd till ljus.. Då behövs mycket färg ska jag säga! 


Inga kommentarer: