torsdag 7 april 2016

Torsdag

Har inte ens fått gjort hälften av sakerna på dagens "to do" lista. Jag vaknade förkyld, så att träna kom jag fram till att inte var någon bra idé ändå. Smart drag av mig, för nu sitter jag här och nyser och det rinner ur ögon och näsa. Att köra iväg skräp till ekorosk har jag inte kunnat göra utan pappas paketbil och någon hjälpande hand som kunnat hjälpa mig med de tunga grejerna. Någon säng har heller inte kommit idag. 
Det enda som jag faktiskt har fått gjort är att lägga in forever beställningen och varit och tittat på tapeter.


Jag hämtade upp Matilda som smakrådshjälpare till tapet-tittandet. Nu har jag beställt tapeter till köket i alla fall. Nu är det bara resten kvar då..

Efter tapet-tittandet åkte vi iväg till Mommos café på en bit mat. 


Vad har jag annat gjort idag då? 
Jag skulle snabbt åka in via Katis med nå grejer. Snabbisen blev i stället några timmar. Inget mig emot, det händer nämligen alldeles för sällan. 



Inga kommentarer: