onsdag 13 april 2016

Premiär natten

Tjenare alla bloggläsare! Jag har varit lite off med bloggen den senaste tiden (ni baah, jååh he ha vi jo nåo märkt). Jag väljer avsiktligt att prioritera bort bloggen för tillfället tills allt har lugnat sig. Mellan jobbet så ska jag hinna ordna upp i lägenheten, träna det lilla jag hinner, bygga business och gå en OnRamp kurs. Men snart så lovar jag er att mer kvalité på både bilder och inlägg kommer att dyka upp (så som det är nu är det ju bara bedrövligt). Blogqueen will be back för att leverera as soon as possible!

I natt har vi i alla fall sovit första natten i vår lägenhet. Ännu är allt flyttkaos deluxe, men nu har i alla fall sängen kommit så nu kan vi ju åtminstone sova här. 
Vet ni? Dethär kommer bli riktigt bra! Jag tror att vi kommer trivas bra som sambos och med vårt lilla place tillsammans. 




Inga kommentarer: