lördag 9 april 2016

OnRamp kurs dag 1

Så jäkla typsikt... Under min vaknatt blev jag sjuk. Jag klarade av att jobba hela natten, men mätte att jag hade feber under morgontimmarna. Därför blev gårdagen en lugn sådan, sänghäng med massa serier. 
Sånt händer ju bara när man har en ledig helg framför sig, och när man är mitt uppe i ett flyttkaos, och när man ska gå på Crossfit kurs...



Min första dag på OnRamp kursen idag då.
Sjuk igår och crossfit från kl. 12-15 klingade inte särskilt bra i mina öron. Men ja, jag har befunnit mig vid Crossfit Jeppis idag. Som tur var så var det inte så mycket träning just idag. Jag var med på teknikträningen, men resten skippade jag. Det sög verkligen att bara få se på när de andra tränade, men för att tillfriskna så snabbt som möjligt (och för att kunna vara med resten av kursen) så var det bäst att ta det lugnt.



Inga kommentarer: