måndag 4 april 2016

Ny vecka

Jag börjar min vecka med en ledig dag. Hel okej det också!
Hade tänkt sova ut ordentligt, men blev väckt av våran ena hund klockan halv sju. När jag ändå var vaken bestämde jag mig för att ändå stiga upp fastän jag helst skulle ha velat sova en liten stund till. 
Med frukost i magen var jag redo att kicka igång denna vecka riktigt ordentligt med ett svettkalas på gymmet. Jag höjde vikterna i två övningar och kände mig kunglig.




Just nu sitter jag i lägenheten och ska ta det lugnt en stund innan det bli dags att tömma det sista ur den. Sen får vi börja flytta in resten av våra saker hit och börja kolla in lite tapeter. Vi vet ungefär hur vi vill ha det i alla rummen, förutom i sovrummet... Där har vi inte bestämt någonting ännu. 
Men när det blir så dags så kommer jag att ta lite före och efter bilder till er så att ni får se hur det blir. 

Inga kommentarer: