måndag 25 april 2016

Måndag med ett PB

Jag fick börja min vecka med ett nytt personbästa på dagens wod, i Front Squat. 
Egentligen vet jag inte om det var ett personbästa eller inte, eftersom att jag faktiskt aldrig har testat tidigare. Men jag tror att det blev det, vi säger så. 62,5 kg blev det i alla fall. Kanske inte så mycket om man börjar jämföra med andra (som typ med Matilda som fick ett PB på 85kg), men för mig är det en bra siffra. Jag är riktigt stolt och fick mig en riktig egoboozt, så resten av passet var verkligen kul!



När jag och Matilda kom in till omklädningsrummet så var det en tjej som gick förbi oss. Hon var tvungen att stanna och tittade frågade på oss. 

Tjejen: Alltså... Jag blev nästan rädd mig själv för att jag trodde att jag såg dubbelt nyss.
Alltså är ni...
Jag: Ja vi är systrar.
Tjejen: Haha okej. Tyckte att det var så konstigt när jag trodde att jag såg dubbelt. Skulle det ha varit efter passet skulle det ha varit förståeligt, men inte före. Haha, men det gjorde jag ju inte.




Inga kommentarer: