onsdag 20 april 2016

En onsdagslista

Vad gör du helst en ledig dag?
– Lediga dagar sover jag helst utan väckarklocka, men vill ändå inte sova alltför länge. Äta en kunglig frukost i lugn och ro och sen kanske åka iväg och gymma. Efter det luncha någonstans med någon? Ta en fika? Mot kvällen äta en god middag och träffa någon vän för att hitta på något kul, party? Eller kanske mys framför någon film med killen?



Nämn två saker man kanske inte vet om dig:
– Jag får panik av att sova länge på morgnarna. Hela dagen är förstörd.. Varför sova bort flera timmar av dagen när man kan stiga upp och några extra timmar i stället?
- Jag som varit grymt kaffeberoende har nästan helt slutat med kaffe nu. Jag dricker när jag träffar vänner och blir bjuden. Men det blir högst 1 kopp om dagen, ibland ingen alls.

Är du social?
– Ja det skulle jag nog vilja påstå. Sen beror det ju lite på vem det är jag umgås med.

Var i världen skulle du vilja befinna dig nu?
– Just nu tycker jag att det är rätt bra här. 

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
– Jag var 11 år. Gick på 5:an och hade nyss blivit kompis med Tina. Tillsammans trodde vi att vi ägde hela världen. Jag höll på med friidrott och tävlade en del om somrarna. Jag hade typiska lågstadieförhållanden som gick ut på att man knappt vågade hälsa på varandra. 

Föredrar du att vara framför eller bakom kameran?
– Både och. Men om jag måste välja så framför. 

Något du aldrig skulle ta på dig?
– Man ska aldrig säga aldrig. Många gånger när jag har tyckt att saker och ting varit helt äckligt fula, så har jag storgillat dem ett år senare. 

Favoritserie?
– Tittar knappt på någon serie alls längre. Och av mina favoriter som jag har kan jag nog inte bara välja ut en.

Roligaste idag?
– Jag vaknade och fick se att Forever kommer att lansera ut nya produkter på marknaden. Och efter att ha sett deras reklamfilmer så är jag såå taggad på att kunna få hem dessa!


Inga kommentarer: