söndag 3 april 2016

Bloggtorka och sökes referenspersoner

Någon som kan ana bloggtorka?? Jag har verkligen ingenting att skriva om känns det som.. Så har ni några idéer eller tips så är det alltså nu ni ska hojta till!

Men för att ni nu ska veta att jag är i liv så kan jag uppdatera er med ett vardagsinlägg (gosh vad tråkigt, har jag inget exciting att komma med alls??). 
Har haft ett morgonskifte på jobbet följt av lite fartlekar på löpmattan inne i gymmet. Träning har inte direkt varit prio ett i och med att vi ha försökt göra så mycket som möjligt i lägenheten. Och de passen som jag har tränat har jag prioriterat styrkan. Man märker att kondition är färsk vara, den börjar bli riktigt dålig nu... så idag blev det ett Cardio-pass för omväxlingens skull. 




Kan ju också passa på att meddela till er som är intresserade av Forevers produkter att jag nu igen söker några referenspersoner. Någon minns kanske att jag letade referenspersoner till C9 boxarna för ett tag sen? 
Just denna gång letar jag efter 3 stycken som skulle vara intresserade av att testa på Aloe vera gelen (alla smakerna).
Sen letar jag ännu efter 3 stycken som skulle vilja testa Tandkrämen. 

Som referensperson fixar jag ett erbjudande till dig på produkterna och berättar hur det går till. Kravet är dock att man inte har prövat någon av dessa produkter tidigare. Dessa är mina två bästsäljare, så först till kvarn är det som gäller, så hör av dig snabbt om du är intresserad!

Inga kommentarer: