onsdag 27 april 2016

.


Jag är oftast en väldigt glad person. Jag ser det positiva i saker och ting och har alltid väldigt lätt för att skratta. Jag älskar livet och tycker att de allra flesta dagarna är bra.

Men i dag har min dag varit allt annat än bra. Kommer inte skriva desto mer om den, kanske en annan dag om jag känner för det...
Men jag vill ändå nämna det för er. För jag vill inte sätta upp en fasad i min blogg som inte är sann. Min blogg är jag, och idag var det en riktigt piss dag, det vill jag ändå att ni ska få veta.
Något som jag däremot är otroligt tacksam över, och det speciellt en dag som denna, är min underbara familj och min underbara Conny. Mina stöttepelare som finns där för mig i vått och torrt. <3


En bild från en bättre dag behövs till detta inlägget. I morgon är det en ny dag!

Inga kommentarer: