måndag 28 mars 2016

Unga rebeller

När jag och Tina var yngre (jag snackar lågstadiet) höll vi på med en massa konstiga saker. Visst, vi skrev på väggar och lämnade hemliga brev runtom i byn och hoppades på att någon skulle hitta dem för att se vad vi skrivit. Men sådana saker var ju småpotatis.. Vi har gjort mycket konstigare saker än så.. Vissa saker kan jag inte skriva hit, för vi skulle antagligen bli inburade eller bli insatta på mentalsjukhus då.
Men några saker som vi höll på med som vi då tyckte att var jätte roligt, som jag idag inte förstår hur vi kunde tycka så är:

Att dra upp hockeypulver i näsan
Att sticka magen full av hål med blodsockernålar
Att ligga upp och ner i sängen och dra in ångor från mynthonsticks (såna som man andas in när man är förkyld) tills det pickade som fan i näsan
Att palla äpplen mitt på ljusa dagen med strumpbyxor för huvudet
Att försöka göra hemmabränt av juice och jäst


HAHA, hur tänkte vi? Vi tyckte ju själva att vi var väldigt badass!



Inga kommentarer: