söndag 20 mars 2016

Söndag

Efter 3 veckor från jobbet så var det dags att börja jobba igen, så därför har det varit lite glest med inlägg här sen jag kommit hem. När jag inte har varit på jobbet har jag umgåtts med mina nära och kära.

I morgon återgår jag på riktigt till vardagen. Vilket också betyder, ett riktigt träningspass! 
Har inte tränat ett ordentligt pass på tre veckor nu, så jag längtar med att få komma igång igen. Mitt enda problem inför i morgon är bara var jag ska träna?! Mitt gymkort vid Gymkampen har gått ut och jag är osäker på om jag ska köpa ett nytt eller inte. Jag gillar verkligen gymkampen, men eftersom att månadsavgiften är rätt dyr där (och mina tyhy-sedlar är slut, så måste betala hela summan själv då isf) och när jag ändå kommer att betala en månadsavgift till ett annat gym. Men där kommer jag börja först i April. Så hur lösa detta tills det?? 
Endera så köper jag ett 10 gångskort till Gymkampen eller så tränar jag vid munsala gymmet. 


Någon som kan gissa vilket gym som jag kommer att spendera mest tid vid åtminstone i April-Maj??


I brist på bilder så får det bli ännu en Thailand bild. Men man kan ju inte få för mycket av sånt va?
Är liksom inte riktigt lika aktiv med kameran här hemma som jag var där.

Inga kommentarer: