lördag 5 mars 2016

Lördag

Jag som trodde att min blogg skulle vara ouppdaterad i över två veckor bloggar ju ändå rätt duktigt. Tycker jag i alla fall. Ett inlägg om dagen tycker jag att är rätt bra för att befinna sig utomlands ändå. Internet här fungerar förvånansvärt bra på vårt hotellområde, så varför inte?

Jag tycker att det är jätte roligt att visa er vad jag får se och uppleva här. Dessutom så är det ju roligt för mig själv att ha bilderna på fler ställen och sen kunna bläddra tillbaka och även kunna läsa om vad jag har skrivit. Sen så skulle det ju bli så himla mycket att gå igenom allting hemma sen, och så kommer man ju inte ihåg allt heller. Som var man tagit bilderna och eventuellt historierna bakom dem osv.. Så för tillfället så är detta främst en reseblogg i Thailand, ok?


Vi började vår dag med att gå mot stranden. På vägen dit stannade vi på fisk spa.

Vi tillbringade någon timme på Karon Beach. 
Idag har det verkligen varit hett här! 34 grader i skuggan och vildstilla. Tror jag spenderade mera tid i vattnet än på land idag..

Vid Karon finns en riktigt mysig resturang där var man kan sitta och äta i deras Stone Park.



Och förutom en massa shopping på dessa småa gatubutiker så avslutade vi vår dag med en skön massage.

Inga kommentarer: