onsdag 23 mars 2016

Forever lifestyle

Jag ljög faktiskt tidigare när jag sa att jag inte jobbat på tre veckor. När jag tänker efter så är det inte riktigt sant ändå... 

Men det är det jag älskar med min Forever business. Jag kan verkligen jobba var som helst och när jag vill. Även under min semester i Thailand kunde jag plocka upp datorn om jag så ville. Och det ville jag, eftersom att jag älskar att pyssla på med Forever och dessutom räknar jag det inte som ett jobb i första hand, det är bara så himla kul!

Idag är jag ledig från mitt "vanliga jobb" och kommer att jobba med Forever i stället. Mycket planering inför de kommande veckorna och två stycken coachmöten står på dagens schema. 
Men innan jag tar tag i dagen så ska jag göra i ordning frukost och gå ut på en promenad med hundarna.
Ha en fin dag allihopa!



Inga kommentarer: