onsdag 9 mars 2016

En annan sida

 Nu har jag ju visat er mest vackra bilder från Thailand. Nu kommer några mindre smickrande bilder som jag gömt från bloggen. 
Se till att ni sitter stadigt på stolarna, varsågoda:


Första dagen...
Ni som har följt min blogg länge kommer kanske ihåg att jag brände sönder mina ögonlock för något år sen när jag var i Turkiet. Samma sak hände nu, bara att det spridit sig... Runt hela jävla ögonen


Brände också mina öron. Kunde inte sova på en hel natt, varenda gång jag rörde mig kändes det som att öronen skulle lossna.

Detta är mammas mycket svällda fötter efter flygplansresan. 

Jag prövade på att snorkla. Inte alls min grej. Jag hade fullt upp med att inte försöka drunkna..

Mamma blev glatt överraskad när hon såg att de hade "Por massage". Jag fick rätta henne med att de nog inte har någon "Por massage" där. 

Jag har fått små vattenblåsor på axlarna.. Gissa vem som har vistats på stranden i t-skjorta?


Inga kommentarer: