torsdag 10 mars 2016

Den gör underverk

Under denna Thailandsresa så är jag verkligen glad att jag har med mig av mina Aloe Vera produkter hemifrån. Vilka underverk de gör, alltså vilken superplanta! Under denna resa har de verkligen fått bevisa vad de går för. 


Aloe Lotion: Har jag smort in mig med på kvällarna. Både på kroppen och i ansiktet. En återfuktande kräm som gör att huden känns len och förebygger att du börjar "fjälla".
Aloe Vera Gelly: Har jag använt på hud som har behövt den. På solbränna och torr hy. Aloe Vera Gelly krämen är i princip aloe vera plantan i en tub. Aloe vera är ju läkande, så denna är verkligen ett måste i resväskan. Guldvärd!
Aloe Vera Gel: Den dricker jag av när jag vaknar på morgonen. Jag dricker den annars också alla morgnar hemma och kunde inte tänka mig att vara utan den, så den skulle med! Den gör så att hela jag mår bra. Om alla skulle veta hur bra denna dryck är åt kroppen så skulle alla dricka den. Bästa!
Aloe sunscreen spray: Den har jag haft med på stranden och sprayat på mig när det har behövts. 
Aloe sunscreen: Solkräm som innehåller aloe vera.. Så himla smart! Har inte tänkt på det tidigare, men har märkt att när man använder denna så börjar man inte "fjälla" lika lätt eftersom att den innehåller aloe vera (som är läkande) och huden hålls mjukare. Är man dessutom lite solbränd så är ju denna verkligen super att använda! Dessutom så är dom vattentåliga. 
Sen har jag också med mig Aloe Lips: Ett läppbalsam med solskyddsfaktor. Varför jag gillar den så mycket är för att den samtidigt är svalkande och luktar väldigt fräscht.
Och sista, Probiotic: Av den tar jag en tablett varje morgon. Den innehåller en kombination av olika bakteriestammar, som gör att vi ska klara av bakteriefloran här. 


Så ska ni utomlands inom den närmaste tiden så passa på att införskaffa dessa innan ni åker! (Eller ha produkterna räddade tills sommaren.)
Jag är väldigt glad över att få vara återförsäljare av dessa produkter och står till 100% bakom dem. Så har ni frågor så svarar jag gärna på dem. 
Annars så lägger jag in en ny beställning inom de närmaste dagarna, så hojta till om det är någonting du vill ha så fixar jag det till dig. På min hemsida kan man se utbudet av produkterna. http://myaloevera.se/saranyholm/sv/start/

Inga kommentarer: