onsdag 24 februari 2016

Varsågod älskling, ett presentkort

Till alla hjärtans dag fick Conny ett "hemgjort presentkort" av mig. Det innehöll b.l.a middag, bio, frukost på säng och 30 minuter massage. Hittills har han inte använt något av dem... 
Men han har faktiskt frågat 4 gånger efter den där massagen, och jag har avböjt alla gånger.. Och med presentkort är det väl meningen att man egentligen ska kunna ta ut dem när man själv tycker?! Så här ramlar inte flickvänspoängen in precis.. MEN varför i hela helvete måste han fråga efter massage just när jag håller på att somna, har migrän eller ska iväg till jobbet? 




Conny: På en skala från 1 till 10, hur trött är du?
Jag: Eeh, jag vet inte.. Vadå?
Conny: Jag måste bara kolla en grej. På vilken skala från 1 till 10?
Jag: Nå typ 8 kanske?? Vadå?
Conny: Du är säker på att det inte är 5-6??
Jag: Nää, vad är det egentligen?
Conny: Nåå.. jag tänkte om du var för trött för att ge mig massage?
Sara: Alltså det är nog  9-10.


Inga kommentarer: