måndag 15 februari 2016

Vändagsyoga och alla hjärtans dag

 Varför bloggen inte har blivit uppdaterad under helgen är helt enkelt för att jag inte alls har haft någon extra tid. Jag har jobbat hela helgen. Igår slutade jag redan kl. 14, men hade bokat in min på vändagsyoga på gymmet. Onödigt att köra hem emellan, så medan jag väntade på att klockan skulle bli yogadags passade jag på att ta axel + triceps passet som jag skippade tidigare i veckan när jag inte mådde så bra. 
Vändagsyogan innebar 90 minuter yoga av både Yin och Yang. Vi började med yang och avslutade med yin. Väldigt välbehövligt och otroligt skönt. Efteråt bjöds det på yogité. Jag stannade på en snabb kopp innan jag körde iväg mot Vasa för att få fira resten av vändagen med min kärlek. 
Vi hade planerat att göra middag tillsammans, men han hade varit gullig och gjort middag tills jag kom. (Han visste väl om att jag skulle vara vrålhungrig när jag kom.. Vrålhungrig Sara= ingen trevlig Sara..). Så att bara få sätta sig ner och få maten serverad med tända ljus på bordet och med en bukett rosor var verkligen uppskattat.






Idag är vi båda lediga, så idag passar vi på med att ägna lite tid åt varandra. 

Inga kommentarer: