torsdag 11 februari 2016

TRÄNINGSLISTAN

1. Vilken kroppsdel gillar du att träna mest respektive minst? 
Gillar nog mest att träna rumpan eller axlarna. Minst måste nog vara bröst...

2. Har du något träningsmål för tillfället?
Nää, just nu har jag mina träningspass som jag genomför och går mycket på känsla.

3. Tränar du hellre på gym eller hemma?
Gym under vinterhalvåret och hemmaträning under sommaren. Under sommaren blir det mycket träning hemma i backyardgymmet och mycket cykling osv..



4. Föredrar du styrka eller kondition?
Styrka!! Men sen så har jag ibland perioder då jag faktiskt tycker att konditionsträning kan vara roligare.

5. Hur ofta och hur länge tränar du varje vecka?
Tränar allt från 4-6 dagar i veckan. Hur länge passen tar är helt beroende på, det är så olika från dag till dag och beroende på vad jag tränar.

6. Om du skulle få välja något ätbart som innehöll 0 kalorier, som du skulle få äta i resten av ditt liv, vad skulle det vara då?
Oj, den var svår! Vet inte alls..

7. Ditt favorit träningsplagg? 
Mina helt vanliga träningstights från Nike är ett av mina favoritplagg.


8. Tränar du med eller utan sällskap?
Både och. 

9. Hur länge har du tränat? 
Sen jag var liten. Började tävla inom friidrotten när jag var 9 år.

10. Vilka sporter har du gått på?
Friidrott höll jag på med i 7 år. Det är nog det som har legat mig varmast om hjärtat och den sporten som jag faktiskt har satsat på. Jag var faktiskt riktigt duktig också. Men när jag gick i högstadiet och skulle välja att satsa fullt ut eller att sluta, så slutade jag. Det var annat som lockade då. Jag hade aldrig tränat lika seriöst som de andra i min ålder heller, utan tagit allt på talang under alla år.
Ridning. Vi har haft hästar hemma under hela min uppväxt och så har jag gått i ridskola.
Skidning. Höll jag på med för att alla andra också gjorde det. Egentligen gillade jag inte alls att skida och de tävlingarna jag deltog i var mest fyllda med ångest.
Redskapsgymnastik. Höll jag på med endast en kort stund, men det var verkligen någonting som jag tyckte att var roligt. Varför jag inte fortsatte har jag frågat mig själv många gånger?


Inga kommentarer: