torsdag 4 februari 2016

Tips mottages

Inser själv när jag kollar igenom min egna blogg att det just nu kryllar av matbilder och när jag hänger på gymmet. Man skulle tro att jag inte gör någonting annat än äter och tränar när man läser bloggen.. Lite annat gör jag ju faktiskt också, men det bloggas inte om så mycket annat för tillfället.
Jag har varit tvungen att ta en kort ofrivillig paus från träningen p.g.a mina överansträngda knän. Och vet ni? Jag är helt lost i min egen blogg... Vad i helsike ska jag blogga om när jag inte skriver om träning?? 

Konstigt nog så ökar min statistik hela tiden... Så nu är min fråga till er: VAD vill ni läsa om? Finns det någonting som NI vill att jag skriver om? Har ni några tips till mig som jag kan blogga om som inte involverar healthy life? Är det när jag skriver om healthylife som bloggen är intressant?? Varför läser ni min blogg? Önskeinlägg?? Ge mig ALLT!! 





Och för att inte inlägget ska bli utan bilder så slänger jag in mina 3 senaste headrar. Snart borde jag väl kanske börja byta igen?

Haha, och sådär på tal om headrar. Kolla in den i mitten!! Alltså HAHAH jag dör! Jag var urbrun sommaren innan jag åkte iväg till Norge. Men kolla in mina urbruna armar och mina kritvita armveck! Jämnbrun... vad är det? HUR har jag kunnat ha det där som header utan att lägga större märke till det??!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ju alltid ta en ett-foto-i-timmen-utmaning, berätta om dina framtidsplaner, berätta om ett roligt minne som exempel. Dessutom vore det intressant att veta hur du tänker angående din lchfinspirerade kost, var drar du gränsen? äter du alls frukter och bär osv? :)

Sara Nyholm sa...

Tack för tipsen! :)

Anonym sa...

Gillar att få tips på nya hälsosamma recept och träningsupplägg, det är därför jag läser din blogg! :) Har du några mål med din träning? Vad jobbar du med?

Sara Nyholm sa...

vad roligt att höra! Gillar själv att skriva om just sånt! :) Kommer att svara på din fråga i ett skilt inlägg! Tack för kommentaren :)