onsdag 17 februari 2016

Onsdag

Hejsan på er! Jag är mitt uppe i mina vaknätter på jobbet, och då brukar jag försöka att inte göra så mycket. Jag har inget jobb inplanerat "på sidan om" och dagens middag tog jag upp ur frysen (tacka vet jag matlådor!) endast för att inte behöva stressa och i stället bara få ta det lugnt. 
I skrivandes stund sitter jag och smuttar på en smoothie och ska umgås en stund med herr Netflix. 



Ett tips till er som vakar när vi ändå är inne på smoothies är att ta med det till nattskiftet. Åtminstone om ni är som mig och inte klarar av så mycket mat nattetid så är smoothies lätt att dricka och du får enkelt i dig energi. 
Om jag inte kör på smoothies så brukar jag kunna ha med chiapudding eller kvarg. Helt enkelt något som är lätt åt magen. Sen finns alltid en nötpåse i väskan också för att ha någonting att sitta och knapra i sig. 

Inga kommentarer: