måndag 1 februari 2016

MSM gel




Ända sen i fredags har jag tidvis haft ont i mina knän. Det var inte förrän idag när det slog mig, att kanske jag har överansträngt mina stackars svaga knän..? Efter lite googlingar fram och tillbaka är det högst troligen det, att jag har överansträngt dem.
Jag tränar ju ändå en del, och för att inte tala om att jag går flera timmar om dagen på jobbet.
Om någon annan skulle ha berättat om sina värkande knän åt mig så skulle jag ju genast ha nämnt ordet överansträngning. Men när det kommer till en själv så är de tankarna lite längre borta. Varför skulle mina knän vara överansträngda liksom?? Andra, inte jag!

I kväll är det MSM gel som gäller för min del. (Samtidigt som jag masserar in mina sjuka knän så passar jag även på att färga mina ögonbryn. Därför är även den förpackningen med på bilden.)
Jag rekommenderar verkligen MSM gel. Den är många gånger min räddning efter tunga träningspass. Vet du inte vad MSM är för något, googla! Kanske jag gör ett skilt inlägg om just MSM.. Men det får nog bli en annan dag det isåfall.. Hur som helt, den är grym!

Inga kommentarer: