söndag 7 februari 2016

Lördagen

När frukosten hade landat i magen åkte vi iväg till Jeppis. Jag skulle iväg till Lidl (jag kommer  att visa er vad jag skulle ha därifrån lite senare). När vi nu ändå var i Jeppis så gick vi runt och tittade i det stora urvalet av butiker och passade på att handla lite. Vi ville hinna hem tills herrarnas längdskidåkning på 50km som skulle börja på tv, så för att slippa laga mat och spara lite tid så blev det mat på korv görans (kebab med sallad). Hemma satt vi bänkade i soffan framför längdskidåkningen och bara tog det lugnt innan vi ställde oss i ordning för gymmet. Mina knän börjar bli lite bättre, så jag började sådär försiktigt med ett Rygg + Biceps pass. Det kändes riktigt bra att få infinna sig på gymmet igen efter några dagars vila.
När vi kom hem igen hade ingen av oss lust att egentligen göra någonting. Alltså fick det bli en hemmakväll med filmtittande denna lördag!




Jag fick inviga mina nya tights. Vad hände med mitt shoppingförbud fram tills Thailandsresan?!!

Inga kommentarer: