torsdag 11 februari 2016

I´m on fire again

Efter gårdagens illamående känner jag mig nu pånyttfödd igen. Jag skippade gårdagens träning helt och hållet. Kanske var det en av orsakerna till att jag idag istället hade hur mycket energi och ork som helst under träningen? 
På hemvägen svängde jag in via butiken för att köpa kokosmjölk. Nu kan jag äntligen göra mina smoothies igen! Tycker dom smakar bäst med kokosmjölk, så använder främst det.

Det är en stund sen jag skrivit upp hur gympassen sett ut. Och för er som är intresserade så såg dagens pumpa-rumpa pass ut såhär:

Raka marklyft med hantlar 4x15
-superset-
Sumoknäböj med hantel 4x15

Step up på bänk med hantlar 4x10
-superset-
Enbens höftlyft på bänk 4x10/ben

Leg curls 4x10
-superset-
Cable pull trought 4x10

Bulgariska utfall 4x10/ben
-superset-
Donkey kicks 4x10/ben


Inga kommentarer: