söndag 28 februari 2016

Helgen

I helgen har bloggen stått ganska tom, så jag tänkte uppdatera er med ett såntdär typsikt "jag gjort det, sen gjorde jag det... osv". Så gillar ni inte sånt så vet ni vad som väntar de kommande raderna. Sluta läs här isåfall och invänta nästa inlägg istället ;)


Lördag: Klockan 7 på morgonen körde jag hem från jobbet för att åka hem och sova efter att ha spenderat natten på jobbet. Jag sov till klockan 11. Mamma hade gjort tacos, så jag fick sätta mig direkt till bords för att äta. 
Jag tittade mig i spegeln och konstaterade att jag var mer lik en zombie än en människa, så om jag ens skulle visa mig bland folk så var jag tvungen att sätta på ett lager med smink. Så det gjorde jag.
Jag packade ihop en väska och drog iväg till Viktorias. Där blev det foreverjobb och kaffe. Satt där i någon timme innan jag ringde Conny för att åka iväg till Jeppis. Hade redan i början på veckan planerat att på lördag, då åker vi till Makuuni, vilket vi alltså gjorde. På hemvägen svängde vi in till Cindy´s på skräpmat. Hade glömt bort hur det kändes att bli mätt på skräp, så jag fick en närmare chock... Väl hemma fortsatte matfesten och vi öppnade makuunigodispåsen och tittade på film resten av kvällen.




Söndag: Sovmorgon och god frukost. Efter frukosten åkte vi iväg till gymmet, men inte till Gymkampen utan till munsalaälskadeskabbgym. Jag tränade axlar och triceps. När vi kom hem åt vi och jag började projekt städa rum + klädskåp. Samtidigt började jag packa min resväska och vips så var också den klar. 
Jag hade lovat Conny att jag skulle klippa hans hår innan jag åker iväg, så jag tog saxen i handen och klippte honom. Hade också lovat Conny att vi skulle hinna äta pizza innan jag åker, så nu ska vi strax åka iväg och äta pizza med två andra par. 


Dehär med att byta ansikten på snabchatär ju himla roligt. Här har jag och min yngste bror bytt ansikten med varandra. 
Jag ser ju endast lite yngre ut och han ser lite äldre ut...

Inga kommentarer: