måndag 8 februari 2016

Fråga

Kommentar: Gillar att få tips på nya hälsosamma recept och träningsupplägg, det är därför jag läser din blogg! :) Har du några mål med din träning? Vad jobbar du med?


Svar: Vad roligt att du gillar det! Det är ju det som jag skriver allra helst om! :)

Mina mål med träningen:
Något mål med träningen har jag faktiskt inte för tillfället. Mesta fokuset har gått åt till att få kost och träning till att fungera ihop. Att allt har känts bra och att jag faktiskt försöker lyssna på hur kroppen mår i och med kostomställningen. Så kommer jag fortsätta i ytterligare 3 veckor till. Då blir det lite semester med träningen medans jag befinner mig i Thailand.
När jag sen kommer hem igen blir det att fundera på nya mål och hur jag ska lägga upp träningen utefter det.

Vad jobbar jag med:
Jag är utbildad Närvårdare och Reseledare.
Jag jobbar som närvårdare på ett äldreboende i Nykarleby. Sen jobbar jag också med ett företag som heter Forever Living. Jag trivs väldigt bra med mina jobb! Jag gillar att jobba med människor och framförallt att hjälpa människor. Och i båda mina jobb är det just det jag gör.




Inga kommentarer: