onsdag 17 februari 2016

Drömjobbet

Jag är så glad att jag tog chansen att börja jobba med Forever Living. Jag verkligen älskar det här jobbet!
Det ger mig så himla mycket och jag får jobba med det som jag brinner för, hälsa och välfärd. Att få hjälpa folk till en bättre hälsa är verkligen det som jag vill jobba med. Jag lär mig hela tiden något nytt och jag utvecklas hela tiden, inte bara med jobbet utan också som människa.
Det bästa är att jag själv väljer precis när jag vill jobba och hur mycket jag vill jobba. Det passar mig utmärkt eftersom att jag också jobbar som Närvårdare med 3-skiftes jobb.

Just nu håller jag som bäst på att bygga upp mitt eget team med massa härliga människor som precis som jag vill kunna få den framtid man drömmer om. Inom det här företaget kan man verkligen gå hur långt som helst! Forever är verkligen företaget utan gränser! 

Som jag skrev så bygger jag själv mitt egna lilla team just nu. Så är du intresserad av att titta på en ny jobbmöjlighet, halvtidsjobb/heltidsjobb/eller ett jobb på sidan om ett annat jobb/studier och tycker att det här låter intressant så får du väldigt gärna kontakta mig så kan jag berätta mer om företaget.
Kontakta mig PM på facebook eller på: sara.nyholm@hotmail.com, så kanske just du och jag blir kollegor!




Inga kommentarer: