måndag 8 februari 2016

Dagens

DAGENS HUMÖR: Jag har nyss vaknat efter ett nattskifte. Har endast sovit 2,5 timme, så det är lite zombie-style över mig. Men humöret är bra! 
DAGENS PLANER: Har ett skypemöte senare idag. Sen har jag också anmält mig till ett spinning pass på gymmet. Några andra stora planer finns inte just nu i alla fall. Tänkte köra iväg mot Vasa efter spinningen sen också.
DAGENS BORDE: Byta rena lakan på sängen..
DAGENS MÅSTE: Handla ingredienser. Jag ska fanimej också göra fastlagsbullar!
DAGENS LÅT: Million Questions - Patrick Jörgensen. Blev så rörd när jag tittade på videon!





DAGENS PODCAST: Kommer nog att sitta och lyssna på Ted&Kaj´s podd när jag kör iväg mot Vasa. Ett avsnitt tar den tid det tar att starta med bilen hemifrån till att stå parkerad utanför Connys lägenhet.
DAGENS TV-SERIE: Jag älskar att slö-titta på serier som jag redan har sett, och just nu slö-tittar jag på gossip girl. 
DAGENS CRAVINGS: Fastlagsbullar! Dom dyker ju upp överallt och ser så fruktansvärt goda ut! Ge mig!
DAGENS KLÄDER: Mina nyaste jeans köpta vid code för 34,95€, ett par jeans som min rumpa faktiskt får plats i och som dessutom är bekväma. Och min minions t-skjorta.
DAGENS MATERIELLA VILL HA: Ett nytt mobilskal vore välbehövligt. Vet ej varför jag knaprar sönder alla mina fodral??!
DAGENS LYCKA: Fick hem ett paket på posten idag som jag gått och väntat på! 

Inga kommentarer: