måndag 22 februari 2016

DAGENS

Dagens Arbetspass: 7-14
Dagens Lunch: Pulled pork
Dagens Middag: Ugnskorv och grönsaker 
Dagens Humör: Känner mig pigg och glad idag :)
Dagens Träning: Ett styrkepass för benen
Dagens Tack: Aloe Veran och mitt nyaste tillskott Probiotikan! Var till doktorn och har troligen magkatarr, så dessa två kombinationer tackar min mage för.

Dagens Glädje: Jag är så nöjd över mina nya aminosyror, de gör att jag känner mig som superwoman!
Dagens irritation: Jag kommer inte på någonting jag skulle vara irriterad över idag... Jo! Mitt mobilskal till mobilen är helt sönder för att jag knaprat sönder det. Får skylla mig sjölv, men det är ju lite störande ändå..
Dagens Längtan: Thailand
Dagens Hälsa: Si sådär. Känner både fysiskt och psykiskt att det är lite blandat. Fysisk bra hälsa känner jag att jag har med kroppen förutom att min mage bråkar med mig. Psykiskt känner jag mig på topp, jag är lycklig och nöjd med livet men däremellan känner jag mig grymt stressad.
Dagens Aktivitet: Gymmet måste jag nog svara, har inga andra planer för kvällen heller så.
Dagens Kram: Min mormor <3
Dagens outfit: Först min jobb-outfit, standard vårdklädsel där. Efter jobbet bytte jag om till min tränings-outfit, tights från Kari Traa och topp från Nike.
Dagens Tips: Som jag sa, mina aminosyror äger! Så är ni på jakt efter nya aminosyror rekommenderar jag denna:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Var kan man köpa Intrazone?

Sara Nyholm sa...

Fitnesstukku