onsdag 3 februari 2016

Börja varje dag med att påminna dig själv om hur jävla grym du är



Började min morgon med fettkaffe (kaffe + kokosolja) och fröknäcke med ägg- och laxröra. Skulle kunna äta ihjäl mig, så himla gott! 

När jag skulle backa ut från gårdsplanen tidigare idag började bilen plötsligt gå så tungt. Jag tittade i bakspeglarna och insåg att jag backat med ena bakhjulet i diket. Jag var för lat för att borsta bort all snö och det var vitt vart jag än såg.. Men ni vet, jag har ju backat där miljontals gånger så det kunde jag ju utantill..
Jag gasade framåt och kom ganska lätt upp ur diket. Bra så!
När jag åker iväg ser jag att alla byggkarlar vid grannens står och tittar åt mitt håll med leenden på sina läppar. Jag vinkar glatt till dem och tycker att det är ju bra att jag kan få någon att dra på smilbanden sådär från morgonen!


Inga kommentarer: