torsdag 18 februari 2016

Ännu några upphittade gamla headrar

Jag börjar bli trött på att titta på min nuvarande header och skulle gärna skaffa mig en ny. Men.... Utomhusvädret är inte det bästa att fotografera i och min fotograf har sällan tid. Och Japp, jag vill fota utomhus och japp bilden ska vara på mig! ;) Får nog stå ut i någon vecka månad ännu...

Sålänge bjuder jag på ännu några gamla upphittade headrar som jag har haft genom åren.... 





Om jag inte räknar helt fel så har jag räknat ut att jag snart borde ha bloggat i närmare 5 år... FEM fucking år!! Det är ju helt sjukt egentligen! Undrar hur många timmar jag har satt ner på bloggen sammanlagt..? Tror nog ändå inte att jag vill veta det. 
Men roligt att ni kikar in här, annars skulle jag nog inte ha fortsatt. Så det är nog tack vare er som ni får läsa om mitt Fabulousa liv!

Inga kommentarer: