söndag 17 januari 2016

Veckans

Hejsan på er!
I stället för ett vanligt vardagsinlägg om vad jag har gjort idag så kör vi en "veckans" i stället.


VECKANS HÖJDPUNKT:

Var när Malin bjöd på ost och vinkväll. Alla tjejerna var samlade på ett ställe för att äta en massa gott och bara umgås med varandra.



LÅT:



MEST LÄSTA INLÄGG:

Fröknäckebaket. Receptet hittar ni här!




CRAVING:

Chiapudding! Chiafrönen har varit slut så jag har inte kunnat laga någon chiapudding. Men nu är de införskaffade, så gissa vad morgondagens frukost blir?
bild


PÅ DENNA DAGEN IFJOL:

Bakade jag och Conny och satt bänkade framför tv:n och tittade på skidåkning. 



WANTIE:

ag är verkligen trött på vintern nu. Det gjorde det ju inte bättre när vi igen har fått chockgraderna tillbaka.. Ge mig sommar och värme!



YUMMIIE: 

Sweet Vasas sallad var verkligen himmelsk! Godaste "köpis" salladen som jag har smakat.



Inga kommentarer: