lördag 16 januari 2016

Vasa

Har i princip befunnit mig i Vasa hela dagen tillsammans med Tina. Vi bokade in en tatueringstid till henne och gick runt i affärerna. Inne i Vasa var det jätte mycket folk överallt.. (Ingen aning om varför??) Min inre lantis tog över några gånger och blev lätt irriterad på alla människor som man var tvungen att trängas med.
Slösade dessutom onödigt mycket pengar på onödiga saker som jag egentligen inte behöver, så nu har jag satt shoppingförbud till mig själv tills jag åker iväg till Thailand! Jag hade skrivit en shoppinglista med saker som jag faktiskt behövde köpa, men många av dessa kom inte med mig hem... 



Var för första gången till Sweet Vasa och åt.
När man går in till Sweet Vasa önskar man att man inte höll på med healthy life.. Allt såg SÅ gott ut!
Istället blev det en sallad.. Men det är nog en av de godaste salladerna jag ätit! Supergod!


Inga kommentarer: