torsdag 21 januari 2016

Två super träningspass och en supersmoothie

Jag är nyss hemkommen efter ett Sh´bam pass och ett Yin Yoga pass. 
När det kommer till konditionsträning så är Sh´bam en stor favorit. Det är såå roligt, och tiden bara flyger iväg! Yogan idag gick också jätte bra. Jag har inte yogat på länge, men det kändes ändå som att jag "blev ett med kroppen", en sån känsla som jag inte har känt på länge när jag har yogat. 

Nu sitter jag och smuttar på en supersmoothie som jag slängt ihop. Hur mycket av ingredienserna jag slängde in i mixern har jag ingen aning om. men dessa ingredienser använde jag mig av i alla fall: 3 ägg, Aloe vera gel, chiafrön, spenat, 1 avocado, bärblandning, 3 msk kokosolja, 1 burk kokosmjölk och lite vaniljpulver. Och jaa, den blev drickbar och fakstiskt nästan god!


Inga kommentarer: