torsdag 7 januari 2016

Torsdag

Whoopp vilken fantastisk början på denna lediga torsdag! 
Vi vet alla att det är kallt idag, så det tänker jag inte kommentera. Jag började hur som helst min dag med att sätta mig i frisörstolen. Det blev ingen stor förändring, men håret känns mycket friskare nu i alla fall. Med mitt nya hår tog jag mig sen an dagens träningspass. 30 minuter på löpmattan följt av styrka för rygg och biceps.
Nu är jag hög på endorfiner och har dagen fri för att göra allt och ingenting. Så jäkla skönt.


Dagens rygg och biceps pass (mest fokus på rygg) :

Breda latsdrag 4x10

Smala latsdrag 4x10

Framåtlutande skivstångsrodd 4x10
-superset-
Rodd 4x8

One arm row 4x8
-superset-
Hyperextensions 4x10

Diversing row 4x10

Bicepscurl 4x10

Hammercurl 4x10

Bilden är inte från idag, utan kanske för ca 2 veckor sen?
Tycker att det är lite kul att mina muskler börjar synas lite mer hela tiden, eftersom att muskler aldrig har synts på min överkropp. Detta är då bara när jag spänner, men kul tycker jag!


Annars då? Vad har hänt de senaste dagarna då jag inte har uppdaterat er om mitt fabulousa liv?
Tjaa, jag har jobbat en del. Följt med hur det går för skidarna i Tour de ski. Tränat. Och faktist tittat på finalen i junior ishockey vm. Sen bara för att vi kunde så ville vi ju fira det också.. Ni vet, raketer som lämnat över från nyåret, typ.

Inga kommentarer: