lördag 23 januari 2016

Ska vi slå vad?

Efter jobbet idag åkte jag iväg till gymmet. Hör och häpna så blev det ett magpass (händer typ aldrig) + cardio på löpbandet, följt av att ett pass på gymmet. Stretch and relax. Skönt med stretch pass faktiskt!
Har bestämt mig för att åtminstone en gång i veckan åka iväg på ett "stretch pass", som yoga, bodybalance eller liknande. Det gör ju så gott åt hela kroppen, men jag har väldigt svårt att ta mig tiden till att verkligen töja ut ordentligt. Så jag tänker att åtminstone en gång i veckan behöver jag sätta tiden till det, och enklast är ju att åka på ett sådant pass. 


Här hemma har det sett ut såhär! Vi har allihopa suttit runt köksbordet och spelat ett sällskapsspel som heter "Ska vi slå vad?".
Kvällar med sällskapsspel är verkligen mysiga. Allihopa är samlade och har det roligt tillsammans! 



Inga kommentarer: