fredag 22 januari 2016

Power start

Idag blev det tidig väckning. Jag och Tina åkte iväg mot gymmet till klockan 06.00 för att börja dagen med ett Power start pass. Ett pass på 45 minuter, hälften av tiden spinning och andra hälften tabata.
Efter passet blev det frukost på gymmet, min supersmoothie från igår. När frukosten lagt sig blev det dags för ett gympass med fokus på rumpan. 
Kockan 8 var jag hemma och är färdig tränad för idag. Huur skönt?!! 

Ibland kan man fråga sig vem som faktiskt åker iväg denna tiden på morgonen för att träna frivilligt?... Och att jag idag ska och jobba kväll och skulle få ha sovmorgon.. Vem byter bort det liksom...??!
Nååh, för min del skulle jag inte kunna börja dagen på ett bättre sätt. Jag gillar bäst att träna från morgonen och nu får jag bara ta det lugnt tills jag ska iväg och jobba.

Ha en bra dag allihopa!



Inga kommentarer: