onsdag 27 januari 2016

Onsdag

Försökte mig på sovmorgon i morse. Har två vaknätter på inkommande så. Det gick sådär... vaknade strax innan klockan 6, fick som tur somnat om och steg upp strax före 8 istället. 
Jag gjorde i ordning frukost och åkte sen iväg till gymmet. Axlar och triceps stod för dagens styrkepass. Sen tillbringade jag 40 minuter på löpbandet för att få ihop mina kilometrar till "extra utmaningen". 

Nu tänkte jag sätta mig ner och avnjuta en Nocco samtidigt som jag tänker ta tag i lite jobb på Forever fronten. Jag sätter in en beställning på måndag, så vill du ha några produkter så hojta till så sätter jag med det i beställningen! Utbudet hittar du på min webshop.

En av dagens axelövningar.

Ibland kan jag inte motstå att sätta huvudet i mattan för att se världen upp och ner en stund.

Inga kommentarer: