onsdag 20 januari 2016

Om C9


Kommentar: Kan du laga ett inlägg vad c9 är bra för, vad det hjälper för, och sånt? Jag är intresserad av att testa, eftersom min mage har en stor tendens att alltid blåsa upp sig till en boll efter måltid, hehe. Så jag tänkte att det skulle vara roligt att höra mera om det före jag provar! :)


C9 är alltså första delen i forever F.I.T serien. I F.I.T serien så finns C9, F1 och F2. Programmet är sammanlagt 69 dagar.

Själva C9 delen är alltså ett "kickstart" program på 9 dagar som hjälper dig att rensa tarmen på slagg och plack och få kroppen i balans för en sundare kropp och livsstil. En ren tarm är grunden för ett bra välmående. Med en ren tarm har kroppen lättare att ta upp näringen ur kosten, vilket leder till en massa hälsofördelar.
C9 är ingen quickfix som många verkar ha fått om bakfoten. C9 är bara första delen utav 3 av ett livsstilsförändringsprogram. Men många får väldigt snabbt resultat, vilket också är en riktig motivationskick. När C9 sen är över så är det inte meningen att man ska gå "tillbaka till gamla dåliga vanor" och unna sig en godispåse för att man klarat dessa nio dagar, utan C9 hjälper dig med "nytänket" till att fortsätta välja ett hälsosamt liv.
Väljer man sen att fortsätta med F1 (30 dagar med fokus på fettförbänning) så finns där precis som i C9 beskrivet hur du ska äta och där finns även träningsprogram. Sen om man ännu vill så finns ännu F2 (30 dagar med fokus på att bygga muskler).
C9 kan vara väldigt tufft, speciellt i början när kroppen "ställer om sig". Men det är väldigt enkelt att följa. Allt står väl beskrivet i häftet som ingår i boxen om hur man ska göra. Så det är bara att följa. Man behöver inte tänka någonting själv under dessa dagar, så egentligen är det hur enkelt som helst och en superinvestering till sig själv!


Hälsofördelar folk har känt efter att de testat C9:
Piggare och mera ork
Mindre sötsug
Mindre uppsvälld mage
Känt sig lättare
Nr. 2:an funkar bättre
Minskad huvudvärk/migrän


Nu är det så att jag letar efter 2 stycken som skulle vara intresserade av att testa på C9. (Dessa två skulle alltså få ett erbjudande.) Här är det först till kvarn som gäller! Så är du intresserad av vad detta gäller, ta kontakt med mig så berättar jag mera!

Inga kommentarer: