söndag 31 januari 2016

Lazy sunday

Idag har det varit en riktigt slö söndag. Tina kom över på en kaffe på eftermiddagen, men utöver det har jag inte gjort någonting vettigt alls. 

Visst är det roligt att vara ute sent, festa loss, osv... Men i princip så är ju hela nästa dag förstörd. 
De helgerna när man inte är uppe hela natten och vaknar tidigt av sig själv, få lyxa till det med en god frukost för att sen kanske gå och träna.. De helgerna är också fantastiskt bra! 
De är bra på olika sätt. Man behöver lite av båda! Jag skulle helt ärligt inte orka festa varje helg. Kalla mig mommo, men ibland är det skönt med hemmakvällar också. Men lite av båda som sagt, då är det som bäst. 


Resten av denna söndag kommer jag att spendera framför någon serie. Men först ska jag sätta mig ner och planera den inkommande veckan med jobb, träning och mat. 

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: