måndag 11 januari 2016

Låt oss kicka igång en ny vecka!

Jag vaknade kl. 14.30 efter nattjobbet och det är verkligen inte varje gång det händer ska jag säga er. Känner mig utvilad och är redo att kicka igång den nya veckan (även om den började lite sent för min del. Men ingen ångest alls över att jag sovit bort halva dagen faktsikt). 
Tänkte först ta tag i lite jobb och sen ställa mig i ordning för veckans första träningspass. Börjar veckan med ett spinningpass, följt av styrka för axlar och triceps.


Tur att det börjar bli lite varmare nu. En av de kallaste dagarna tvingade jag ut Conny för en promenad ute i kylan. Man ser kanske på mig att det endast inte var njutning att vara ute och gå?


Tror att jag glömt att nämna att jag flyr landet i Mars. Dock endast i 16 dagar. (Inget sånt spontant påhitt jag ibland kan få för mig och fly landet i någon månad.) Jag kommer alltså att dra på semester till Thailand. Det är fruktansvärt länge tills, men jag har något att se framemot i alla fall (jag behöver sånt för att inte gå sönder helt under vinterhalvåret..).

Inga kommentarer: