fredag 8 januari 2016

Kosttillskott

När det kommer till diskussioner om kosttillskott är åsikterna många.
Har man en god kost och anser att man får i sig de flesta näringsämnerna från maten förstår jag att man inte vill trycka i sig en massa piller bara för att.
Jag är själv av den åsikten att jag inte vill stoppa i mig en massa piller bara för att. Men jag är inte anti!
Jag äter själv kosttillskott fastän jag tycker att min kost är bra. De kosttillskotten som jag har, använder jag för att jag känner att de ger mig något. Sen när jag väljer kosttillskott så är jag väldigt noga med att de jag väljer är av bra kvalité, för det finns så många dåliga kosttillskott ute på marknaden.


Dessa använder jag:

Omega 3, Magnesium, D-vitamin och Aloe Vera gel.
That´s it! Med dessa 4 kosttillskott får jag i mig det som jag anser att min kropp behöver.

Inga kommentarer: