tisdag 26 januari 2016

En extra utmaning

En veckas träning ser ungefär ut såhär för min del för tillfället:

4 styrketräningspass/vecka 
Ben
Axlar+triceps
Rumpa
Rygg+biceps

1-2 Cardio pass
Sh´bam eller spinning

1 Stretch pass
Yoga, BodyBalande eller liknanade


Som jag tidigare nämnt så åker jag iväg till Thailand 1.3 och tänkte mig en extra slutspurt inför semestern. Väl där tror jag inte att det kommer att bli så mycket träning, så tänkte lägga in lite mer träning nu och sen ha en två veckors vila från träningen när jag väl är där. 
Utöver träningen som jag redan har så ska jag gå/springa 40 km tills 1.3. Tränar ju ändå en del från tidiagare, men det blir inte ens 10 km extra i veckan. Så tror nog inte att det borde bli några problem. Men ändå en liten extra utmaning! 

Ready, set, GO!




Inga kommentarer: