lördag 9 januari 2016

3

I en kort period av mitt liv har man faktiskt kunnat kalla mig för rökare.
Eftersom att Conny var en levande askkopp när jag träffade honom, så gjorde det faktiskt inverkan på mitt intag också. När det sen slog Conny att han kanske var en av orsakerna som fått mig till att börja röka så bestämde han sig för att sluta helt och hållet. Vilket gjorde att jag, inte så länge efteråt, också hade slutat.

När jag var liten och tittade på Madicken fick jag för mig att jag också ville prova att stoppa upp en ärta i näsan.
Fick sen panik när den fastnade. Det gjorde ju inte saken bättre att jag inte fattade hur jag skulle "fräsa" ut den. Mamma försökte visa och förklara hur jag skulle göra, men istället drog jag den bara längre och längre in.

När jag var liten var min högsta dröm att bli prinsessa.
Jag gick alltid med klänning och blev arg när mamma försökte sätta på mig byxor.
Något som också är rätt humor är att namnet Sara faktiskt betyder prinsessa.
Ni kanske funderar varför jag kallar mig själv bloggqueen eller alltid äter mina prinsessfrukostar osv..? Daah, I was born as a princess!




Inga kommentarer: