onsdag 2 december 2015

Tb, när vi tog en svängom med Tobias

Denna dag förra året befann jag mig i Spanien och var såå lycklig när Tobias Karlsson skulle komma och besöka oss nere på guideskolan. Först hade han en väldigt bra och gripande föreläsning för oss, och senare var det Let´s dance som gällde. Vi fick dansa med Tobias och han lärde oss en koreografi ur hans egna dansshow. Det var verkligen sååå roligt!!

Varför jag drar upp det här nu är för att jag och Cajsa kommer att dra till Sverige nästa helg för att åka och titta på dansshowen. En dans på rosor.
Redan när jag fick höra om dansshowen så blev jag sugen på att åka och titta på den. Så när jag såg att det skulle ordnas en resa dit härifrån så skickade jag åt Cajsa och vi var direkt redo att beställa efter biljetterna! 







Inga kommentarer: