måndag 28 december 2015

Nytt år nya möjligheter

I stället för nyårslöften så kör jag även i år på nyårsmål eller nyårsutmaningar, vad man nu vill välja att kalla det för. Nyårsmål vad gäller både träning, kost, ekonomi, karriär och resor. 
Förra årets mål gick riktigt bra. Jag hade skrivit ner dem, men har tyvärr tappat bort lappen. Men jag minns ändå ganska bra vad jag hade skrivit ner och jag har hållit dem hyfsat bra ändå. 
Mina träningsmål har gått strålande bra, så även kosten (förutom nu i slutet av året och några andra svackor som lite hör till, men bara man tar sig upp igen så är ingen skada skedd. Tur att vi närmar oss ett nytt år nudå så man får ta nya tag igen.), ekonomin har gått bra (har kanske kunnat unna mig lite mindre av de lite dyrare sakerna, men ähh. Jag måste leva lite också. Dessutom så hade jag ett mål att ha x€ på kontot vid årets slut och jag är inte många hundra lappar ifrån, så jag har nog skött mig rätt bra ändå.), resorna däremot.. Det har nog inte varit något år med många resor direkt.. Norge och Sverige. That´s it! 
Men i år har jag bestämt mig för att det ska bli flera utlandsresor för min del. Jag börjar med att åka iväg till Thailand 1:a Mars, sen får vi se vad det blir som nästa. 


I kväll kommer jag att sätta mig ner och lägga upp en ny tränings- och kostplan inför det nya året.
Jag är såå taggad inför 2016!! 

Ni är säkert flera där ute som är taggade inför det nya året med hälsosammare banor. Tänkte därför ännu bara tipsa om att jag just nu (t.o.m 31.12) har ett nyårserbjudande på våran F.I.T serie (alltså C9, F1 och F2) som kan hjälpa dig att nå dina mål. 
Du kan ta kontakt med mig för mera info (sara.nyholm@hotmail.com). Och jag hjälper mer än gärna till med både träning och pepp!


Jag körde C9 programmet för en tid sen och kände mig som en ny människa. 

Här är en bild på min kollega Caroline som fick fantastiska resultat av C9.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du laga ett inlägg vad c9 är bra för, vad det hjälper för, och sånt? Jag är intresserad av att testa, eftersom min mage har en stor tendens att alltid blåsa upp sig till en boll efter måltid, hehe. Så jag tänkte att det skulle vara roligt att höra mera om det före jag provar! :)

Sara Nyholm sa...

Absolut kan jag det! 😊